Δεν φταις Εσύ… φταίει ο Έρωτας!

 Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μία αγάπη, ένας έρωτας, ένα πάθος. Μία σκέψη πως αύριο θα σε επισκεφτώ ξανά. Όχι καλά μου κορίτσια...Δεν μιλάω για τον καλό μου. Αυτόν τον βλέπω κάθε μέρα. Μιλάω για την μία και μοναδική μου αγάπη. Για τον μοναδικό έρωτα της ζωής μου...


Για την NSI. Όχι καλέ μου. Δεν φταις εσύ. Φταίει ο έρωτας για τα νέα προϊόντα που πρέπει να πάω να δω. Δεν χορταίνω να τα δοκιμάζω και να τα απολαμβάνω στα όμορφα νυχάκια μου. Τέτοια χρώματα, τέτοια κάλυψη και εφαρμογή..!!

 Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο

Μην χάνετε τον χρόνο σας με το αγόρι σας, καλές μου συντεχνίτριες. Επισκεφτείτε και εσείς την NSI στο Aιγάλεω, Κωνσταντίνου Παλαιολόγου 54 και Γιαννιτσών 7. 

 Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κοντινό πλάνο

Τα 6 νέα, συναρπαστικά, ρομαντικά χρώματα της συλλογής «It’s Not You, It’s Me» της Nail System International, θα σας ξελογιάσουν!

Σύντομα κοντά σας οι νέες, λαχταριστές παλ αποχρώσεις βερνικιών, από τη σειρά Polish Pro Colour της NSI.

 Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται

Αυτά είναι τα υπέροχα νέα για το αγαπημένο μας νησί. Το νησί της Αφροδίτης!!

Σας ανακοινώνουμε ότι σε συνεργασία με την Nsi στην Ελλάδα, ανοίγουμε το ολοκαίνουριο κατάστημα διανομής NSI και στην Κύπρο! Τώρα οι τεχνίτριες νυχιών στην Κύπρο μπορούν να αγοράσουν τα εκλεκτά προϊόντα της NSI στο «Nail Story» - Αβραάμ Άντρι, Περικλέους 26, Στρόβολος, Κύπρος, Τηλέφωνο: +357 22080300
 
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με επιχειρηματική συνεργασία στην Κύπρο, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με την Nsi στην Ελλάδα.

 Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο

Οι όμορφες ιστορίες της NSI συνεχίζονται....Κάντε κλικ στην παρακάτω εικόνα και διαβάστε περισσότερα!!

  Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα







πηγη:everything4nails