Ότι δώσεις θα πάρεις στις υπηρεσίες μανικιούρ-πεντικιούρ; Τι ισχύει τελικά;

Αποτέλεσμα εικόνας για beauty salon manicure italy

Όταν μία πελάτισσα αλλάζει την απόφασή της για το σχέδιο ή το χρώμα, κατά την διάρκεια της υπηρεσίας είμαστε αναγκασμένες να το ακολουθήσουμε, αλλά (φυσικά) όχι να το χρεώσουμε!!!

Τις περισσότερες φορές οι τιμές είναι ξεκάθαρες. Χρεώνετε κάποιο ποσό για απλό μανικιούρ, κάποιο x ποσό για ημιμόνιμο ή κάποιο άλλο για extreme nai lart. Ανεξάρτητα από την πελάτισσα, την ώρα που θα σας απασχολήσει ή τον πόνο της, που θα ακούσεις. Και ιδίως όταν κάποια σου ζητάει να ζωγραφίσεις πάνω στο νύχι τον πίνακα του Leonardo Da Vinci. Εκείνη την ώρα εύχεσαι να είχες γίνει τελικά μαθηματικός, αφού οι εξισώσεις ήταν παιχνιδάκι για σένα, μπροστά σε αυτό που θα αντιμετωπίσεις! Δεν συζητάμε βέβαια για το ότι έχεις ξεχάσει να κάνεις διάλλειμα για φαγητό, η μέση σου έχει γίνει από το σκύψιμο σαν τελικό σίγμα και τα μάτια σου καθηλωμένα σε ένα χέρι συνέχεια, αλληθώρισαν και δεν λένε να ξεκουμπώσουν..

Η τιμολόγηση της τέχνης του μανικιούρ δεν θα έπρεπε να είναι έτσι. Ανεξάρτητα από το αν ο επόμενος πελάτης σας ζητά ένα σχέδιο που έχετε κάνει χίλιες φορές ή φέρνει κάτι καινούριο από το Pinterest, μπορείτε να τιμολογήσετε την τέχνη με συνεπή και δίκαιο τρόπο.  

Η απλούστερη μέθοδος είναι να βασιστεί η τιμή σε ένα μόνο παράγοντα. Ο χρόνος που η πελάτισσα σας "τρώει". Αυτή η μέθοδος έχει τα πλεονεκτήματα της εύκολης επικοινωνίας με τους πελάτες, της προσαρμοστικότητας, ανεξάρτητα από το πόσα νύχια την κοσμεί η τέχνη και την εγγενή καταγραφή του επιπέδου δυσκολίας του σχεδίου (τελικά, αν το σχέδιο είναι πιο δύσκολο, πιθανότατα θα σας πάρει περισσότερο). Ο καλύτερος τρόπος για να υπολογίσετε ένα ρυθμό βάσει χρόνου είναι να καθορίσετε το ωριαίο σας επιτόκιο (αυτό που νομίζετε ότι αξίζει η ικανότητά σας, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως αυτό που θα φέρει η αγορά), στη συνέχεια διαιρέστε το με 60 για να υπολογίσετε την ανά λεπτό τιμή. Aφού εγώ προσωπικά έχω κάποιες γνώσεις μάρκετινγκ και πωλήσεων θα σας πρότεινα μία απλή και αποτελεσματική στρατηγική τιμολόγησης. "Χρεώστε ένα ευρώ ανά λεπτό", για παράδειγμα. Εάν το σύνολο πήρε δέκα λεπτά (είτε πρόκειται για ένα, δύο, ή δέκα νύχια), χρεώστε 10 ευρώ. Αν χρειάζονταν 30 λεπτά, θα χρεώστε 30 ευρώ. Η στρατηγική (του παραδείγματος) ένα ευρώ ανά λεπτό λειτουργεί σε 60 ωριαίες τιμές και δεν είναι κακό! 

Φυσικά, με το ρολόι θα έχετε και μειονεκτήματα. Εάν είστε καλλιτέχνης που χρησιμοποιήτε ακριβά υλικά, τότε μπορεί επίσης να θέλετε να υπολογίσετε και το κόστος του προϊόντος.

Ακολουθεί ένα σύντομο παράδειγμα για να επεξηγήσετε στην πελάτισσα. 

Κάθε κόσμημα, σας κοστίζει 2 ευρώ και θέλετε να το χρεώσετε στον πελάτη σας 4 ευρώ (διπλασιάζοντας την επένδυσή σας). Η ωριαία σας τιμή είναι 20 ευρώ, η οποία ξεκινά στα 0.33 ανά λεπτό (διαιρέστε 20 ευρώ με 60 λεπτά). Έτσι εάν περάσατε πέντε λεπτά με την εφαρμογή 10 πολύτιμων λίθων, υπολογίστε πόσο θα χρεώνετε τον πελάτη. 
Απάντηση: 41,65 ευρώ. Αυτό είναι (4 ευρώ x 10 gems) + (0.33 x 5 λεπτά). 

Mπορείτε επίσης να βασιστείτε στις τιμές σε ένα συνδυασμό χρόνου και δυσκολίας, καθώς και το κόστος των προϊόντων. Λάβετε υπόψη το κόστος με τα σχέδια και τις διακοσμήσεις. Οι κρύσταλλοι και τα ακρυλικά είναι ακριβά, οπότε πρέπει να σιγουρευτείτε ότι καλύπτεται το κόστος τους, με την χρέωσή τους. 

 Εκτιμήστε φυσικά και την τοπική αγορά (όπως οι γειτονικές τιμές του ανταγωνιστή σας). Όπως και να έχει, πρέπει να είστε σαφείς με τις πελάτισσές σας. Αναγράψτε αναλυτικά τις τιμές σας, για ένα απλό μανικιούρ ή για πλήρη θεραπεία του χεριού. Καλό θα ήταν να κάνετε έκπτωση για κάποια πελάτισσα που θα ήθελε σε κάθε νύχι το ίδιο nail art. Αν και θα ήταν λίγο δύσκολο να ζητήσει κάτι τέτοιο, εντούτοις θα ήταν αρκετά δελεαστικό, σε σύγκριση με το κόστος του. Το πιο πιθανό θα ήταν να ζητήσει 10 διαφορετικά nai arts, το οποίο θα σας δυσκόλευε αφάνταστα. Εκτός και αν σας ζητούσε κάποιο galaxy nail art( όπως και να το κάνεις, διαφορετικό θα βγει.. -)

Aν μειώσετε τις τιμές σας, δεν σημαίνει ότι θα έχετε περισσότερους πελάτες. Πολλοί το πιστεύουν αυτό και εξευτελίζουν το επάγγελμα. Η χαμηλότερη τιμή δείχνει κατώτερο επίπεδο υλικών και επαγγελματισμού. Ίσως και ικανοτήτων.
Κάποιος που έχει ανεβασμένες τιμές, θα είναι πιο σεβαστός, σε σύγκριση με τον οικονομικό της γειτονιάς. Αυτό ισχύει σχεδόν σε όλα τα επαγγέλματα! Καλύτερα δύο πελάτες με δέκα ευρώ τζίρο την ημέρα (για παράδειγμα), παρά δέκα ευρώ με 30 πελάτες! Θα χρειαστεί βέβαια χρόνος για να το πετύχετε αυτό. Ξεκινώντας μπορείτε να προχωρήσετε δειλά και αν δείτε ότι έχετε κάποιο ταλέντο σε κάτι συγκεκριμένο σην πορεία, ανεβάστε την τιμή σας σε αυτό, πρωταρχικά.

Ο καλός πελάτης θα εκτιμήσει την προσπάθειά σας και τον επαγγελματισμό σας, ανεξάρτητα από το κόστος (σε φυσιολογικά επίπεδα). Ο κακός θα σας ζητήσει καλύτερη τιμή, πριν καν του αναφέρετε το ποσό. 

Ενημερώστε τους για το κόστος πριν ξεκινήσετε. Πριν αποφασίσουν τι θέλουν να κάνουν. Αναλύστε το κόστος σας στα υλικά και στο χρόνο που έχετε σπαταλήσει σε κάθε μάθημα ή σεμινάριο. Μόνο τότε θα καταλάβουν ότι αν είναι τόσο απλό, θα μπορούσε να το κάνει μόνη της στο σπίτι. Πιστεύω ότι οι τακτικοί σας πελάτες σας κατανοούν. Οι κομήτες πελάτες αδιαφορούν για εσάς και την κούρασή σας! Το ίδιο συμβαίνει και στην αγορά ρούχων. Αν δεν βγεις στην αγορά για ένα φόρεμα, για πολλά χρόνια, θα πέσεις πάνω στο φόρεμα των 100 ευρώ και θα πεις, αυτό το κατάστημα είναι ακριβό. Χάλασε ο κόσμος... Κάποτε αγοράζαμε φόρεμα με 10 ευρώ! 

Τέλος, διαφημιστείτε! Αν δεν σας ξέρει κανείς, παρά μόνο οι συγγενείς σας και οι γείτονες, δεν πρόκειται να δείτε ανάπτυξη στην επιχείρησή σας. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αναδείξετε το ταλέντο σας, εύκολα και χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Τα social είναι ο πιο ανώδυνος τρόπος για την τσέπη σας. Ασχοληθείτε λίγη ώρα την ημέρα με αυτό το είδος της προώθησης και θα δείτε μεγάλη διαφορά. Αν δεν έχετε χρόνο για αυτό, βρείτε κάποιον άνθρωπο να σας προωθήσει μέσω των διαφημίσεων. Τα μεγαλύτερα beauty salons ανά τον κόσμο, έχουν ειδικούς υπαλλήλους που ασχολούνται μόνο με την προώθηση του brand τους, στα social.

Όπως και να έχει, μην απογοητεύεστε. Οι πιο πετυχημένοι άνθρωποι στον κόσμο, έχουν κατρακυλήσει πάμπολλες φορές. Με πίστη στον εαυτό σας και συνεχές πάθος για την τέχνη σας, θα τα καταφέρετε. Σας το υπογράφω!!!









πηγη:everything4nails


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου